TEC 2000
Czy wiesz, że TEC 2000 to najpopularniejsza marka płukanek na YouTubie? Nagrania wideo z testów produktów TEC 2000 obejrzano prawie 4 mln razy!
Dzięki współpracy z twarzą TVN TURBO Grzegorzem Dudą Klienci często pytają o dostępność TEC 2000, co zwiększa z miesiąca na miesiąc sprzedaż u naszych dystrybutorów!
Nasz zespół jest do twojej dyspozycji
TEC 2000 obecny w najlepszych produkcjach
Skuteczność płukanek i dodatków do paliwa TEC 2000 bardzo szybko została zauważona przez społeczność na kanałach YouTube. Nasze produkty możesz znaleźć na kanałach: Miłośnicy 4 Kółek, Terenwizja czy Coobcio&JagodoowyTV i wielu innych.
Produkty TEC 2000 były wielokrotnie demonstrowane w popularnych programach w TVN Turbo. W ocenie Grzegorza Dudy TEC 2000 to najlepsze i najskuteczniejsze preparaty dostępne na rynku, a jak sam podkreśla w wywiadach, płukanki różnych firm stosował od początku swojej przygody z motoryzacją.
TEC 2000 w warsztacie samochodowym to dzisiaj równie niezbędne “narzędzie” jak klucz do świec czy “płaska trzynastka”.
Warsztaty samochodowe budują swoją renomę dbając o swoich klientów. Klient wie, że dobry mechanik to taki, który umie nie tylko naprawić, ale przede wszystkim powie jak zadbać o samochód, aby uniknąć awarii i zbędnych kosztów.
Zgłoś się do nas i odbierz materiały reklamowe TEC 2000
Prowadząc warsztat samochodowy, wiesz, jak ważne jest sięganie po sprawdzone narzędzia. TEC 2000 to marka sprawdzona, dająca najlepsze efekty i uznana przez wielu mechaników.
Płukanka silnika oraz inne produkty od TEC 2000 to nie tylko pierwszy wybór mechaników, ale również kierowców, którzy coraz chętniej sięgają właśnie po nasze preparaty.
Opinie te są zgodne co do jednego – płukanki i inne preparaty TEC 2000 to najlepsze środki ochrony silnika jakich używali w swoich warsztatach do tej pory!
Dla koncernów olejowych jest to łatwy sposób na wykorzystanie posiadanej sieci dystrybucji do wprowadzenia nowego asortymentu, a tym samym powiększenia zysku. Koncerny olejowe dążąc do maksymalizacji zysków sprzedają takie produkty jakich domaga się rynek. Często mamy do czynienia z sytuacją, gdzie z jednej strony marka olejowa reklamuje stosowanie oleju typu Long Life i wymianę co 30-40 tyś km, a z drugiej proponują dbanie o silnik poprzez stosowanie sprzedawanych równolegle płukanek, aby zalegający nagar nie niszczył silnika. Takie działanie jest nam obce! Bardzo głośno i na każdym kroku odradzamy interwały wymiany oleju dłuższe niż 15 tyś km.