TEC 2000 Engine Flush Płukanka silnika

TEC 2000 Engine Flush Płukanka silnika

69

Description

TEC 2000 Engine Flush to innowacyjna płukanka do silników spalinowych. Doskonale pozbywa się wszelkich zanieczyszczeń, które znajdują się w rowkach pierścieni tłokowych, kanałach magistrali olejowej, popychaczy zaworowych. TEC 2000 Engine Flush pozbywa się m.in. osadu, nagaru, sadzy, a także dokładnie usuwa zużyty olej. Jedna puszka wystarczy na 4-5 L oleju w samochodach oraz 5-6 L oleju w motocyklach.

Promocja

W zestawie taniej

  • Promocja20%
  • Promocja10%
  • Promocja10%
  • Promocja10%
  • Kiedy stosować?

    kiedy silnik spala olej
    pojazd wydmuchuje ciemny lub niebieski dym
    Jeśli silnik spala olej i efektem tego jest ciemny lub niebieski dym to znaczy że pierścienie mają opór w pracy i nie dotykają ścian cylindra w efekcie przepuszczają olej do komory spalania.
    olej wylatuje przez odmę
    olej był wymieniony dłużej niż 15tys. km
    olej jest starszy niż 12 miesięcy
    auto jeździło większości po mieście
    kupiłeś auto lub silnik i nie znasz jego historii
    niska lub nierówna kompresja
    Jeśli silnik ma problemu z rozruchem, może to oznaczać że pierścienie uległy zapieczeniu przez nagar i zatrzymały się w rowkach pierścieniowych. Podczas pracy silnika ciśnienie w komorze spalania przedostaje się do dolnej części tłoka obniża kompresję w komorze spalania i wydmuchuje olej. Istnieje też możliwość że pierścienie uległy mechanicznemu uszkodzeniu, zdarza się to 1 na 10 przypadków.
    słychać popychacze zaworowe
    widzisz zapieczone pierścienie
    odczuwasz spadek mocy silnika
    wystąpi niepełna sprawność magistrali olejowej
    występuje problem z poborem oleju
    Duża ilość zanieczyszczeń, w tym nagaru może negatywnie wpłynąć na przepustowość kanalików olejowych, co z kolei prowadzi do ograniczenia ilości przepływającego oleju – taka sytuacja jest niebezpieczna nie tylko dla silnika, ale również dla turbosprężarki.

    Jak działa płukanka silnika

    TEC 2000 engine flush

    zwiększa kompresję w cylindrach

    zwiększa kompresję w cylindrach

    usuwa osad oraz nagary ze wszystkich wewnętrznych powierzchni silnika

    usuwa osad oraz nagary ze wszystkich wewnętrznych powierzchni silnika

    umożliwia uzyskanie pełnej wydajności oleju bezpośrednio po wymianie

    umożliwia uzyskanie pełnej wydajności oleju bezpośrednio po wymianie

    czyści i wycisza hydrauliczne popychacze zaworów

    czyści i wycisza hydrauliczne popychacze zaworów

    zwiększa moc silnika, dzięki uwolnieniu zapieczonych pierścieni tłoka

    zwiększa moc silnika, dzięki uwolnieniu zapieczonych pierścieni tłoka

    usuwa osady z kanałów olejowych oraz rowków pierścieni tłokowych

    usuwa osady z kanałów olejowych oraz rowków pierścieni tłokowych

    neutralizuje szkodliwe kwasy w oleju

    neutralizuje szkodliwe kwasy w oleju

    płukanka do silnika redukuje szkodliwą emisję spalin

    płukanka do silnika redukuje szkodliwą emisję spalin
    video cover

    TEC 2000 Engine Flush

    Grzegorz Duda pokazuje działanie płukanki do silnika

    Jak używać

    TEC 2000 Engine Flush

    TEC 2000 Engine Flush należy stosować podczas standardowej wymiany oleju.

    Należy dodać preparat do silnika, jeszcze do starego oleju. Silnik powinien osiągnąć normalną temperaturę pracy. Po dodaniu preparatu, silnik powinien pracować na biegu jałowym przez ok. 10-15 minut (auto powinno znajdować się w wentylowanym pomieszczeniu lub na zewnątrz aby uniknąć zatrucia spalinami). Po tym czasie, należy spuścić stary olej, założyć nowy filtr i uzupełnić stan nowym olejem.

    W wypadku gdy silniku pojawiły się problemy takie jak: lepkie pierścienie, nierówna kompresja, zwiększone zużycie oleju lub czarny dym, praca z preparatem powinna trwać ok 25-30 min zanim olej zostanie wymieniony.

    Unikalna kombinacja bardzo skutecznych detergentów wraz z bardzo efektywnym smarowaniem pozwala na stosowanie preparatu we wszystkich silnikach spalinowych – benzynowych, diesla oraz zasilanych gazem. Operacja jest całkowicie bezpieczna dla silnika.

    375ml

    NA 4-5 LITRÓW OLEJU

    Instrukcja

    1. Rozgrzej silnik

      do osiągnięcia temperatury płynu chłodniczego ~60︒C

    2. Wyłącz silnik

    3. Odkręć korek wlewu oleju i wlej preparat do silnika

      1 puszka 375 ml na 4-5 litrów oleju silnikowego

    4. Zakręć korek wlewu oleju

    5. Odpal silnik i pozostaw go na wolnych obrotach na ~15 min

      Uwaga 1: Pozostaw samochód na prywatnej posesji, lub w dobrze wentylowanym pomieszczeniu. Uwaga 2: W przypadku podejrzenia że w silniku znajduje się duża ilość nagaru, silnik przejawia podwyższone dymienie, zużywa ponad 1 litr oleju na 1000km proces płukania można wydłużyć.

    6. Zgaś silnik, odkręć filtr oleju, spuść zużyty olej z płukanką

    7. Zamontuj nowy filtr oleju oraz wlej olej silnikowy do odpowiedniego poziomu

    8. Uruchom silnik na około 30 sekund, zgaś silnik następnie skontroluj poziom oleju, uzupełnij go do odpowiedniego stanu.

    Engine Flush jest jednym z pierwszych i nielicznych preparatów w którym zrezygnowano z Chlorowanych Węglowodorów – co oznacza brak szkodliwych oparów podczas pracy preparatu i czystsze środowisko.

    TEC 2000 Engine Flush jest uznawany za jeden z najbardziej skutecznych preparatów do czyszczenia wnętrza silnika. Jest bardzo łatwy w użyciu w dowolnych warunkach. Formuła TEC 2000 Engine Flush jest obecna na światowym rynku od ponad 20 lat i cieszy się doskonałą opinią wśród klientów profesjonalnie zajmujących się rynkiem motoryzacyjnym.

    Jak działa produkt

    Filmy z testów

    video cover
    video cover
    video cover
    video cover
    video cover
    video cover
    video cover
    video cover

    Często zadawane pytania

    FAQ

    Skład płukanki TEC 2000 Engine Flush.

    Płukanka ma w sobie 4 składniki: A) Podstawowy związek czyszczący to opracowany na nowo Toluen C7H8 (toluene) (związek powierzchniowo-czynny z dodatkowym zabezpieczeniem na działanie z tworzywami sztucznymi). Toluen został zmodyfikowany i podwyższono jego temperaturę wrzenia. B) Rozpuszczalnik Estrowy (łagodny - organiczny) C) Dodatki przeciw-zatarciowe ZDDP D) Bazą są węglowodory (transport rozpuszczalników i dodatków) Płukana TEC 2000 Engine Flush działa podczas mieszania (pracy) oleju w temperaturze roboczej silnika, jednakże płukanka nie działa podczas spoczynku bez mieszania i bez odpowiedniej temperatury. Płukanka TEC 2000 w odróżnieniu od nafty posiada dodatki przeciw-zatarciowe ZDDP i środki czyszczące, które penetrują nagar nie odrywają, ale rozpuszczają, dlatego płukanka TEC 2000 Engine Flush jest bezpieczna dla silnika/uszczelek, mocniejsza i bezpieczniejszy niż nafta czy benzyna ekstrakcyjna. Pamiętaj o wlewaniu nowego oleju do czystego silnika, który został bezpiecznie wyczyszczony od środka płukanką TEC 2000 Engine Flush.

    Czy Engine Flush może być stosowane w silnikach benzynowych i diesla?

    Tak. Preparat jest przeznaczony do silników benzynowych i diesla. W samochodach, ciężarówkach, motocyklach i łodziach. Do silników dwusuwowych nie jest zalecany, jednak do przekładni zębatych i mokrego sprzęgła zaleca się stosowanie, wraz z Oil Booster.

    Czy jest różnica w stosowaniu dla suchego i mokrego sprzęgła?

    Tak. Dawkowanie dla suchego sprzęgła to 375ml - 1 puszka na 4-5L oleju Dawkowanie dla mokrego sprzęgła to 375ml - 1 puszka na 5-6L oleju

    Czy Engine Flush zawiera molibden lub teflon?

    Nie zawiera.

    Czy Engine Flush zawiera siarkę?

    Nie zawiera.

    Czy Engine Flush jest bezpieczny dla powłoki Nikasil?

    Tak, ponieważ nie zawiera związków siarki, które są niebezpieczne dla powłoki Nikasilowej.

    Czy DPF może zostać uszkodzony podczas stosowania Engine Flush?

    Nie, ponieważ produkt podczas ewentualnego spalania nie powoduje powstawania sadzy.

    Czy można jeździć samochodem, gdy wlejemy Engine Flush do silnika?

    Nie zaleca się. Zwykle silnik powinien pracować na normalnych lub wyższych obrotach, na biegu jałowym. Czas poświęcony na mycie silnika od wlania do spuszczenia starego oleju nie powinien przekraczać 1 godziny.

    Czemu ten środek jest tak drogi?

    Cena wynika wprost z technologii i użytych do produkcji składników. Skład preparatu to efekt wielu lat badań i testów. Składniki, które płuczą i chronią elementy silnika nie powodując żadnych negatywnych skutków. Płukanie silnika benzyna ekstrakcyjna może uszkodzić podzespoły silnika, powierzchnie cylindrów, a w skrajnych przypadkach nawet doprowadzić do zatarcia. Engine Flush jest bezpieczny dla silnika. Produkt używany w motosporcie, produkowany w Wielkiej Brytanii gwarantuje jakość.

    Czy zostało zanotowane uszkodzenie silnika po zastosowaniu płukanki?

    Wieloletnie stosowanie produktu przyniosło pozytywne komentarze. Dla pewności przeprowadziliśmy długoterminowy test na silniku 1.8 8V. Auto jeździło ponad 14 dni w warunkach miejskich, dziennie 16 kilometrów. Silnik miał zalaną jedną pełną dawkę preparatu Engine Flush oraz wkręconą śrubę magnetyczną, po spuszczeniu oleju nie zanotowaliśmy zmiany na śrubie magnetycznej w ilości opiłków.

    TEC 2000 Engine Flush

    Opinie o produkcie

    "Sprawdzone na swoich autach Nissan Patrol 2004 r oraz BMW 318i 2012 r. produkt polecam w bmw po pierwszym plukaniu olej jasny w Nissanie po drugim plukaniu olej jasny, no i praca silnika lepsza, chlopaki na FB fajne filmiki wysylaja, mozna sobie zobaczyc porownania."

    "Engine Flush płukanka do silnika działa tak jak powinna, bezpiecznie stosuje ją od dawna w wielu samochodach, klienci przyjeżdżają i chcą ją zalewać, widzą i słyszą różnice w swoich silnikach, najlepsze są komentarze “Michał jak to się stało że przestało mi dymić po wymianie oleju?” polecam wszystkim!"

    "Stosuję regularnie przy każdej wymianie oleju w moim VOLKSWAGEN PASSAT B6 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW no i muszę powiedzieć że w naszej bazie nie mamy innego modelu tak bezawaryjnego jak ten VW z płukanką."

    "Bardzo dobrej klasy produkt. Sceptyczne nastawienie do płukanej długo trzymało mnie z dala od tego typu rozwiązań – a szkoda. Dopiero mechanik jak polecił mi zastosowanie tego produktu, to zobaczyłem znaczącą różnicę. Silnik teraz pracuje równiutko, a tyle syfu ile wypadło z silnika, dla mnie było ogromnym szokiem. Produkt godny polecenia."

    "Jeżeli chodzi o ten produkt to flush można powiedzieć, że jest jednym ze skuteczniejszych produktów. Preparat ten czyści dobrze wnętrze silnika, choć efekt nie jest odczuwalny od samego poczatku. Ja przejechałem około 200 km i dopiero byłem w stanie odczuć znaczącą poprawę. Silnik pracuje równo, nie szarpie i nie przepala. Cieszę się, że trafiłem właśnie na ten produkt."

    "Używam już kilka lat , za każdym razem przed wymianą oleju. Widać i słychać różnice ! Olej bardzie czysty po wymianie , nie jest to taka ” smoła ” jak to było wcześniej a i kultura pracy silnika jest dużo lepsza! I wbrew obawom nie rozszczelnia silnika. Polecam ! "

    "Engine Flush płukanka do silnika działa tak jak powinna, bezpiecznie stosuje ją od dawna w wielu samochodach, klienci przyjeżdżają i chcą ją zalewać, widzą i słyszą różnice w swoich silnikach, najlepsze są komentarze “Michał jak to się stało że przestało mi dymić po wymianie oleju?” polecam wszystkim!"

    "Jedno jest pewne olej po użyciu TEC2000 ma inną konsystencję. Jest bardziej lejący a jeśli działa jak na licznych filmach i podnosi dodatkowo kompresję to tylko chwalić:) ja na pewno wrócę po produkty TEC2000. Szczerze polecam.Tomasz "

    "Nie zdejmuję miski olejowej żeby zobaczyć jak preparat czyści ale po zastosowaniu i wymianie oleju na nowy długo olej jest czysty i samochód jest bardzo odmulony . Podczas płukania słychać wyraźnie po kilku minutach że silnik zaczyna ciszej pracować . Płukanki wtrysków już czekają."

    "Super produkt. Na początku czytałem opinie , pierwszy raz zastosowany do Renault Master 165dci (przebieg 600tys). Po zastosowaniu płukanki silnik wyciszył się na zimnym silniku , ogólnie poprawiła się kultura pracy. POLECAM"

    Porady

    Związane z produktem

    Diesel kopci na biało? 5 głównych przyczyn problemu
    Inne

    Diesel kopci na biało? 5 głównych przyczyn problemu

    Dlaczego diesel kopci na biało? Czy to powód do obaw, czy może naturalne zjawisko, które można łatwo naprawić? W poniższym wpisie przyglądam się najczęstszym przyczynom białego dymu, jak również metodom diagnostyki i naprawy. Czytając dalszą część, dowies...

    author

    Łukasz Młodkowski

    Autor

    Twój diesel nie ma mocy? Przyczyn może być wiele
    Inne

    Twój diesel nie ma mocy? Przyczyn może być wiele

    Brak mocy w silniku diesla to problem, który może zaskoczyć każdego kierowcę. Nagle nasz samochód, który wcześniej działał bez zarzutu, zaczyna tracić na dynamice, przyspieszanie staje się wyzwaniem, a jazda przestaje sprawiać przyjemność. Zastanawiasz si...

    author

    Łukasz Młodkowski

    Autor

    Czarny dym z benzyny – co oznacza i jak sobie poradzić z tym problemem?
    Jak dbać o samochód?

    Czarny dym z benzyny – co oznacza i jak sobie poradzić z tym problemem?

    Zauważyłeś czarny dym wydobywający się z rury wydechowej Twojego samochodu? To znak, że coś nie działa tak, jak powinno. Musisz wiedzieć, że to nie tylko estetyczny problem, ale przede wszystkim techniczny, który może prowadzić do poważniejszych uszkodzeń...

    author

    Łukasz Młodkowski

    Autor

    Jak wymieniać świece żarowe? Na ciepłym czy zimnym silniku?
    Porady

    Jak wymieniać świece żarowe? Na ciepłym czy zimnym silniku?

    Wymiana świec żarowych może wydawać się prostą czynnością, ale są pewne zasady, które warto przestrzegać, by zapewnić sobie i swojemu samochodowi bezpieczeństwo oraz optymalne działanie. Kiedy wymieniać te podzespoły: na zimnym czy ciepłym silniku? O tym ...

    author

    Łukasz Młodkowski

    Autor

    Dlaczego silnik gaśnie na wolnych obrotach?
    Porady

    Dlaczego silnik gaśnie na wolnych obrotach?

    Masz problem z gaśnięciem samochodu na wolnych obrotach? To dość powszechny problem, który może być spowodowany wieloma czynnikami, zarówno mechanicznymi, jak i elektrycznymi. W dzisiejszym artykule odpowiemy sobie na pytanie, co jest przyczyną takiego st...

    author

    Łukasz Młodkowski

    Autor

    Dlaczego turbina gwiżdże na zimnym silniku?
    Porady

    Dlaczego turbina gwiżdże na zimnym silniku?

    Jeśli zauważyłeś, że turbosprężarka gwiżdże w momencie, gdy jednostka jeszcze nie osiągnęła optymalnej temperatury pracy, musisz wiedzieć, że jest to sygnał, który może zwiastować poważny problem. Co konkretnie mogą oznaczać takie dźwięki i co zrobić, gdy...

    author

    Łukasz Młodkowski

    Autor

    Co sprawia, że biegi ciężko wchodzą na zimnym silniku? Sprawdzamy
    Porady

    Co sprawia, że biegi ciężko wchodzą na zimnym silniku? Sprawdzamy

    Zdarzyło Ci się kiedykolwiek odpalić samochód i doświadczyć problemów ze zmianą biegów? Problem ten – choć nie występujący zbyt często – może znacząco obniżyć komfort podróży, stąd też warto wiedzieć, jakie może mieć podłoże. Czy jest to sytuacja, która m...

    author

    Łukasz Młodkowski

    Autor