TEC 2000 Engine Flush Płukanka silnika

Jak stosować?

TEC 2000 Engine Flush należy stosować podczas standardowej wymiany oleju.

Należy dodać preparat do silnika, jeszcze do starego oleju. Silnik powinien osiągnąć normalną temperaturę pracy. Po dodaniu preparatu, silnik powinien pracować na biegu jałowym przez ok. 10-15 minut (auto powinno znajdować się w wentylowanym pomieszczeniu lub na zewnątrz aby uniknąć zatrucia spalinami). Po tym czasie, należy spuścić stary olej, założyć nowy filtr i uzupełnić stan nowym olejem.

​W wypadku gdy silniku pojawiły się problemy takie jak: lepkie pierścienie, nierówna kompresja, zwiększone zużycie oleju lub czarny dym, praca z preparatem powinna trwać ok 25-30 min zanim olej zostanie wymieniony.

Unikalna kombinacja bardzo skutecznych detergentów wraz z bardzo efektywnym smarowaniem pozwala na stosowanie preparatu we wszystkich silnikach spalinowych – benzynowych, diesla oraz zasilanych gazem. Operacja jest całkowicie bezpieczna dla silnika.

01
Krok 01

Rozgrzej silnik

do osiągnięcia temperatury płynu chłodniczego ~60︒C

02
Krok 02

Wyłącz silnik

03
Krok 03

Odkręć korek wlewu oleju i wlej preparat do silnika

1 puszka 375 ml na 4-5 litrów oleju silnikowego

04
Krok 04

Zakręć korek wlewu oleju

05
Krok 05

Odpal silnik i pozostaw go na wolnych obrotach na ~15 min

Uwaga 1: Pozostaw samochód na prywatnej posesji, lub w dobrze wentylowanym pomieszczeniu. Uwaga 2: W przypadku podejrzenia że w silniku znajduje się duża ilość nagaru, silnik przejawia podwyższone dymienie, zużywa ponad 1 litr oleju na 1000km proces płukania można wydłużyć.

06
Krok 06

Zgaś silnik, odkręć filtr oleju, spuść zużyty olej z płukanką

07
Krok 07

Zamontuj nowy filtr oleju oraz wlej olej silnikowy do odpowiedniego poziomu

08
Krok 08

Uruchom silnik na około 30 sekund, zgaś silnik następnie skontroluj poziom oleju, uzupełnij go do odpowiedniego stanu.

TEC 2000 Diesel System Cleaner  Dodatek do diesla

Jak stosować?

Uszlachetniacz paliwa Diesel TEC 2000 Diesel System Cleaner wlewa się bezpośrednio do zbiornika paliwa. Zalecamy, aby całą puszkę zaaplikować do pełnego zbiornika paliwa.

Korzystałeś wcześniej z konkurencyjnych produktów? Jeśli tak to zalecamy wymianę filtru paliwa przed wlaniem TEC 2000 Diesel System Cleaner.

Aby wydłużyć niezawodność wtryskiwaczy zalecamy stosować dwa razy w roku – jesienią i latem.

Pojazd może działać na czystym, nierozcieńczonym produkcie.

 

01
Krok 01

Wlej preparat do baku paliwa

Uwaga 1 1 puszka (375ml) przeznaczona jest ~40 litrów paliwa. Uwaga 2 W przypadku podejrzenia, że w baku znajdują się zanieczyszczenia (np. woda lub parafina) można zastosować 1 puszkę (375ml) ~25 litrów paliwa.

02
Krok 02

Zatankuj do pełna

03
Krok 03

Wypal paliwo z dodatkiem

Uwaga 3 Po zastosowaniu preparatu rekomendujemy wymianę filtra paliwa.

TEC 2000 Diesel Injector Cleaner Czyszczenie wtrysków

Jak stosować?

TEC 2000 Diesel Injector Cleaner używane w celu zmniejszenia dymu w spalinach, najlepiej jest podawać bezpośrednio do listwy wtryskiwaczy. Można do tego użyć uniwersalnego aparatu do czyszczenia wtrysków oferowanego przez szereg firm na rynku.

Procedura zajmuje ok. 20 minut.

Uwaga:

– nie należy stosować na gorącym silniku, może to doprowadzić do zagotowania preparatu,

– jeśli istnieje szansa, że układ chłodzenia silnika nie jest sprawny, stosować z przerwami,

– stosuj przy otwartej klapie silnika.

Korzyści płynące z zastosowania preparatu będą natychmiast odczuwalne. Praca silnika będzie równa, spaliny widocznie czystsze.

Aby zachować wtryskiwacze w czystości i wysokiej sprawności należy powyższe czynności przeprowadzać raz, dwa razy w roku.

01
Krok 01

Odłącz przewody paliwowe zasilający i powrotny od listwy

02
Krok 02

W miejsce fabrycznych przewodów wepnij przedmowy serwisowe maszyny do czyszczenia wtryskiwaczy a ich wolne końce umieszczamy w puszcze z preparatem TEC 2000 Diesel Injection Cleaner

03
Krok 03

Włącz silnik, od tej chwili silnik niech pracuje na TEC 2000 DIC, jedna puszka tj. 375 ml wystarcza na ok 20 minut pracy.

04
Krok 04

W momencie gdy puszka jest już pusta, wyłącz silnik

05
Krok 05

Odepnij przewody serwisowe

06
Krok 06

Wepnij przewody fabryczne

Uwaga 1: Jeśli jednak efekt jest częściowy lub wtryskiwacze były szczególnie mocno zanieczyszczone zaleca się powtórzenie całej operacji. Uwaga 2: Jeśli żaden z powyższych wariantów jest niemożliwy do zastosowania, należy włożyć koniec rury ssącej z pompy paliwowej pojazdu do puszki TEC 2000 Diesel Injector Cleaner, jednocześnie rura “powrót do zbiornika” również powinna być włożona do puszki. Silnik powinien pracować tak długo aż zawartość puszki zostanie prawie opróżniona. Chcąc uzyskać lepsze efekty w silnikach o dużych przebiegach, zalecamy przedłużyć procedurę o kolejne 20 minut, wykorzystując dodatkową puszkę 375 ml TEC 2000 Diesel Injection Cleaner.

07
Krok 07

Uruchom silnik na biegu jałowym na ok. 20 min.

TEC 2000 Oil Booster Dodatek do oleju

Jak stosować?

Preparat dedykowany do wszystkich silników benzynowych i Diesla.

Aby w pełni wykorzystać właściwości Oil Booster, najlepiej przed dodaniem preparatu użyj TEC 2000 Engine Flush

TEC 2000 Oil Booster dodawany jest do oleju w czasie rutynowej wymiany mieszaniny lub od razu po jego wymianie, do świeżego oleju.

Dobrze, jeśli silnik został już wcześniej uruchomiony. Przed dodaniem dodatku silnik powinien zostać rozgrzany do temperatury roboczej.

01
Krok 01

Wlej do silnika dodatek Oil Booster przy wyłączonym silniku

Aplikacja jest taka sama jak w przypadku zwykłego oleju silnikowego

02
Krok 02

Odpal silnik i pozostaw na wolnych obrotach przez około 5 minut.

Uwaga: Jeśli chcesz uzyskać najlepsze rezultaty, postaw na oleje o specyfikacjach 5W / 10W / 20W – 50. Oleje typu API „SH” lub lepsze

TEC 2000 Fuel System Cleaner dodatek do benzyny

Jak stosować?

TEC 2000 Fuel System Cleaner stosuje się do wszystkich silników benzynowych i jest bezpieczny dla katalizatorów.

TEC 2000 Fuel System Cleaner uszlachetniacz do benzyny stosuje się wlewając zawartość puszki do zbiornika paliwa.

Zaleca się żeby zbiornik był pełny.

Operację należy powtórzyć dwa razy w roku, najlepiej stosować na przełomie zimy i wiosny, oraz późną jesienią, jest to zalecanie ponieważ w tedy panują największe wahania temperatur i woda skrapla się w zbiornikach paliwa.

Pojazd może działać na czystym, nierozcieńczonym produkcie.

01
Krok 01

Wlej preparat do baku paliwa

1 puszka (poj. 375ml) przeznaczona jest ~40 litrów paliwa. Uwaga: W przypadku podejrzenia, że w baku znajdują się zanieczyszczenia (np. woda lub parafina) można zastosować 1 puszkę (375ml) ~25 litrów paliwa.

02
Krok 02

Wypal paliwo z dodatkiem

03
Krok 03

Zatankuj do pełna

Uwaga: Po zastosowaniu preparatu rekomendujemy wymianę filtra paliwa.

TEC 2000 Fuel Injector Cleaner Czyszczenie wtrysków benzyny

Jak stosować?

Najlepszym rozwiązaniem jest aplikacja preparatu bezpośrednio do listwy wtryskiwaczy przy pomocy uniwersalnego aparatu do czyszczenia wtrysków, który bez problemu znajdziesz na rynku.

Z reguły taki aparat składa się z dwóch przewodów o przekroju ok. 8 mm i długości ok. 1,5 m.

Zalecamy, aby na instalacji czyszczącej zainstalować filtr paliwowy (między puszką a szyną wtryskową).

Czyszczenie wtryskiwaczy kończy się wraz z wyczerpaniem się preparatu w puszce.

Uwaga:

– w przypadku podejrzenia niesprawności układu chłodzenia, preparat należy aplikować z przerwami,

– środek do czyszczenia wtryskiwaczy benzynowych należy stosować przy otwartej klapie silnika.

Jeżeli wtryskiwacze w Twoim pojeździe są mocno zanieczyszczone, zalecamy, aby aplikacja preparatu trwała nieco dłużej (ok. 40 minut), wykorzystując przy tym dwie puszki TEC 2000 Fuel Injector Cleaner (2×375 ml).

01
Krok 01

Odłącz zasilające i powrotne przewody paliwowe od listwy wtryskiwaczy

02
Krok 02

Wepnij przewody serwisowe (w miejsce fabrycznych) do uniwersalnego aparatu podającego

03
Krok 03

Włóż końce przewodów serwisowych w puszcze z preparatem TEC 2000 Fuel Injector Cleaner

04
Krok 04

Włącz silnik

Od tego momentu preparat zaczyna pracę. Jedna puszka tj. 375 ml wystarcza na ok. 20 minut pracy

05
Krok 05

W chwili, w której puszka zostanie pusta, wyłącz silnik

06
Krok 06

Odepnij przewody serwisowe

07
Krok 07

Wepnij przewody fabryczne

Uwaga: po całej procedurze rekomendujemy wymienić filtr paliwa.

Newsletter

Zapisz się i bądź na bieżąco o naszych nowościach i promocjach.